Кандидатстване за участие в MDRS

За сезон 2013-14 има промени в регламента. Повече подробности можете да видите на следната страница на английски език.

 

Следва информация за кандидатстване за участие в екипажите на MDRS (марсианската пустинна изследователска станция) на Марсианско общество – САЩ в пустинята Юта за сезон 2012-2013 година. Въпреки че приемът вече е приключил, информацията за всеки сезон е еднаква или подобна във времето.

(Филмче от 7 минути от австралийския екипаж  номер 123 на MDRS можете да видите тук.

5-минутно фимче на китайската телевизия можете да видите тук.

3-минутен репортаж за станцията и Марс на руския тв канал Россия 2 можете да видит тук.)

4-минутен репортаж на FOX 10 тук.

MDRS overview 2

Търсене на доброволци за полеви сезон 2012-2013 на Марсианската пустинна изследователска станция (MDRS)

публикувано на 24 август 2012 г., 14:33 ч. от отдела за връзки с обществеността на Mars Society [ обновено на 9 септември 2012 г., 22:33 ч. от Джеймс Бърк ] [оригинал]

 

Марсианско общество – САЩ има удоволствието да обяви, че подготовката за 12-тия годишен полеви сезон на Mars Desert Research Station (MDRS) в Юта се провежда в сроковете, както е планирано.  Идущият сезон в момента е с график на провеждане от 1 декември 2012 година до 4 май 2013 г.

 

Позициите за доброволци сега са отворени за участие на членове на екипажи в MDRS.  От членовете на екипажи ще се изисква да платят за собствения си транспорт до/от Гранд Джънкшън, Колорадо и също така да осигурят 1000 ам. долара такса за участие (намалена на 500 ам. долара за ученици/студенти) за покриване разходите на станцията. Доброволците трябва да изпратят своите заявления на MDRSapplications@marssociety.org в срок до 30 септември 2012 година, за да бъдат те разгледани.

Ще бъдат разглеждани както индивидуални, така и групови заявления с размер до цял екипаж (6 човека).

Заявленията до MDRS трябва да включват:

+ Вашето пълно име

+ Пълна информация за връзка (домашен/служебен адрес, телефонни номера, имейл адрес(и))

+ 3 препоръки от службата или училище

+ Копие от Вашата автобиография

+ Предложения за проекти за вашата смяна

+ Списък от всички дати на смени на екипажите, за които сте на разположение за участие

+ Позиция в екипажа (инженер, биолог, геолог, журналист и т.н.), която желаете

+ Опит във воденето на експедиции/екипи, ако желаете кандидатурата Ви да бъде разгледана за позицията командир на екипажа

+ Каквито и да са алергии / или ако сте вегетарианец или веган (поради протичащото хранително изследване). По-специално, моля, отговорете на следния въпрос: „Има ли каквато и да е специфична храна или напитка, която не можете или не желаете да консумирате поради медицински, етични, религиозни, културни или други причини?” Да/Не. Ако отговорът е „да”, моля, опишете диетичните ограничения, които съблюдавате

+ Изследователски проект(и) за вашата смяна или дори няколко смени през сезона (ако имате изследователски проект с цел резултати за публикуване, това определено е предимство да бъде избран).

За да подобрите своя шанс за намиране на смяна на екипаж, много е важно да изброите ВСИЧКИ смени, в които можете да вземете участие.

 

 

Неокончателните смени в MDRS са следните:

1 – 16 дек.                  MDRS екипаж 119

15 – 30 дек.                  MDRS екипаж 120

29 дек. – 12 ян.                  MDRS екипаж 121

11 ян. – 26 ян.                  MDRS екипаж 121

25 ян. – 9 феб.                  MDRS екипаж 122

8 феб. – 23 феб.                  MDRS екипаж 123

22 феб. – 9 март                  MDRS екипаж 124

8 март – 23 март                  MDRS екипаж 125

22 март – 6 апр.                  MDRS екипаж 126

5 апр. – 20 апр.                  MDRS екипаж 127

19 апр. – 4 май                  MDRS екипаж 128

 

MDRS (EVA in gully)

В таксата за участие, която плащате на Марсианско общество – САЩ, е включено:

+ Транспортиране от Гранд Джънкшън, Колорадо до MDRS, където всеки участник се очаква да пристигне не по-късно от петък през нощта преди началото на смяната

+ Обратното пътуване от MDRS до Гранд Джънкшън обикновено е в събота вечерта в края на двуседмичната смята (Заб.: Излитане не трябва да се запазва преди неделя сутрин след вашата смяна)

+ Храна по време на смяната

+ Вода, отопление, електричество

+ Използване на научно, инженерно и общо оборудване, научни реагенти и т.н.

+ ATV, HabCar

+ Използване на костюми и раници за извънкорабна дейност (EVA)

 

 

Не е включено в таксата за участие:

Цената на бензина за пътуване от Гранд Джънкшън до хабитата на MDRS и обратното пътуване от хабитата на MDRS до Гранд Джънкшън (около 260 км в едната посока).  Цената на две хотелски нощувки за пренощуване в петъчната нощ преди вашата смяна и съботната нощ след вашата смяна.  Марсианско общество – САЩ има договор за изгодни цени на стая в Гранд Джънкшън с мотела Sandman Best Western. Споделянето на мотелските стаи се препоръчва.   В цената на стаята в Best Western се включва безплатна закусна и безплатен Wi-Fi интернет, плюс транспорт (шатъл) между летището GJT Walker Airfield и мотела.

За списък какво да си носите като оборудване и дрехи, моля, прочетете внимателно документите с указания за екипажа.

От всеки екипаж се очаква да участва в многобройни проекти, които продължават цял сезон. Към момента това включва:

Текущото хранително изследване под наблюдението на проф. Джийн Хънтър от университета Корнел.  Всичката храна, включително леки закуски, в MDRS ще бъдат осигурени от Марсианско общество – САЩ.

Други изследователски проекти с продължителност от един сезон, определени от Отдалечения научен екип, ще бъдат добавени преди сезона да започне през месец декември.

Всеки, който кандидатства за позиция на инженер на екипажа – жизнено важна работа за станцията като цяло и за вашия екипаж в частност, трябва да има разнообразен минал опит в много задължения като инженер/майстор, и трябва да има желание да бъде обучен в системите на станцията от инженерния екип. Вие трябва да следвате указанията от Поддръжката на мисията (Mission Support).

Моля, имайте предвид, че никакви промени или добавки към оборудването няма да се провеждат без предварително одобрение от инженерния екип на Поддръжката на мисията (Mission Support Engineering).

Силно оценени ще са заявления, получени доста преди крайния срок 30 септември 2012 година, и ще получат специално разглеждане за места в по-ранните екипажи.

Натиснете тук, за да прочетете нужните документи за заявления за екипажа.  (архив на документите на сървъра на МОБ). Те трябва да се прочетат и да се подпишат от всеки член на екипажа.